Výroba rádiového spotu aa

Součástí našich služeb je i příprava a realizace profesionálního reklamního spotu, na kterém se budou podílet naši reklamní tvůrci s léty zkušeností z radiového prostředí. Nezapomeňte, že stejně jako počet opakovaní ve vysílání, je důležitý i kvalitně připravený radiový spot s jasným a srozumitelným sdělením, cíleným přímo pro zákazníka na prodejní ploše. Využijte našich zkušeností. Rádi vám připravíme spot na míru instore radiu a za velmi vstřícnou cenu.

Jestliže vám spot zpracovává jiná reklamní agentura nebo jste se rozhodli si spot připravit sami, doporučujeme vám přečíst si následující desatero výroby instore spotů, které se v mnoha bodech shoduje i s doporučeními pro přípravu klasických radiových spotů.

Desatero aa

Tipy pro přípravu instore (také rozhlasového) spotu:

  • Reklamní sdělení komunikované spotem by mělo být jednoduché a lehce srozumitelné.
  • Snažte se alespoň 2-3x zopakovat název vaší značky či prodejny. Zákazníci si jej lépe vryjí do paměti.
  • Důležité je sdělit ve spotu zákazníkům, kde vaši provozovnu, výrobek či službu najdou a to alespoň 2x , je-li to možné s ohledem na množství informací ve spotu.
  • Pamatujte že do 30ti sekundového spotu se vejde přibližně 60 slov. Při větším počtu se spot stává méně srozumitelným (pravidlo 1 sec =2 slova).
  • Ideálním hlasem pro instore spoty je alt nebo tembr.
  • Vybírejte speakery, které mají dynamický projev, nejlépe s rozsahem 4 a více tónů. Speakerovi s rozsahem 2 tóny není dobře rozumět a nedokáže vzbudit pozornost posluchače.
  • Vyhněte se zbytečně rychlým dialogům ve scénkách.
  • V případě použití hudby ve spotu, vybírejte takovou, která neobsahuje výrazné nástroje ve středových kmitočtech, rušily by totiž hlas speakera a mohly by způsobit horší srozumitelnost sdělení.
  • Při finálním mixu spotu je dobré více zesílit mluvené sdělení oproti hudbě. Spot se tím stane srozumitelnějším. Spot co nejvíce “nabušte” . Tento výraz je slangovým výrazem zvukařů pro použití většího poměru komprese a výstupního zisku zvuku při výsledném masteringu spotu.
  • Nezapomeňte že méně je více! I ticho hraje a drtivé většině případů funguje nejlépe jasné, plynulé sdělení s minimálním množstvím dalších informací